onsdag 25 november 2009

Katjas namnsdag, Robins svar

Woah, inte bara att en av de närmsta kompisarna jag har, har namnsdag idag utan att även Robin fick svar på sitt mail som han skickat till en dubbningsstudio i Järvsö. Hur coolt är inte det? Att få provspela in en roll? Robin är awesome! Hoppas verkligen att han får sin roll. Hur bra är inte de att kanske få uppfylla sin dröm!? Inte helt fel skulle jag säga. ;)


- En bit konversation -

Robin:

Vet du vad jag fick veta idag?
Jag:
Nix, vad fick du veta idag?
Robin:
Jag ska få prova att röstskådespela i en dubbningstudio :3
Jag:
Awesome!
Robin:
Jaaag vet ^^, Im so excited
Jag skickade en ansökan till eurotroll förra fredagen
Och idag fick jag svar
Så någon efter jul (troligen) så ska jag få komma på ett test :3


Jag är så glad för hans skull! Efter jul någon gång får han chansen att fara dit och pröva, se hur det går och allt sådant! Jag ska verkligen hålla tummarna för honom. Yey.

Inga kommentarer: