måndag 11 januari 2010

Movin' up!

Nu är jag hemma igen från min resa. Från sista december till morgonen den 8 januari var jag borta. Det kändes inte som så länge när man ser tillbaka på det. Nog för att jag hade massor att göra innan jag åkte, men det blir nu att man har mer att göra när man kommer tillbaka. Papper i mängder skall lämnas in och byta händer, samtidigt som jag ska skicka iväg den bärbara datorn jag beställt. Nåväl, det går nog fint.

En annan sak som jag pysslat med nu i helgen är att byta rum med min pappa. Visserligen är rummet han har lite mindre, men däremot har jag tillgång till ett kallutrymme som jag kan kasta undan grejer när jag vill. Även bokstavligen, höhö. Jag filmade en liten snabbis mitt gamla rum innan jag helt fått ut alla mina grejer.

Tomt blev det i varje fall. Nu ser mitt nya rum bara ut som ett lite ordnat kaos. Kartonger överallt. Datorn på golvet. Det kommer säkert upp en bild på mitt rum när det blir klart. Planer har man över hur det ska se ut, men vi får se hur slutresultatet blir. Bonusen utöver vinden som jag fick tillgång till var min pappas gamla "lyx"-säng och det torkade skumlimningen från flaskan som exploderade upp i taket när min pappa tapetserade om där inne. Nåväl, det kommer bild på det också ska ni se. Cheers!

Inga kommentarer: